امروز آخرین روز تولید گوشی در کارخانه های «ال جی» بود
نوشته شده توسط : Arfi :)

کمپانی ال جی اوایل ماه آپریل به صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد از بازار گوشی های هوشمند خارج شود و پرسنل این بخش را به سایر واحدهای تجاری خود منتقل کند. اما برای توقف و بستن خطوط تولید خود به زمان نیاز داشت. اکنون، بعد از گذشت دو ماه رسانه های کره‌ای اعلام کردند که امروز آخرین روز تولید گوشی ال جی بود و از فردا کارخانه ها تغییر کاربری خواهند داد البته ناگفته نماند که با تعطیل شدن این بخش، خط تولید تبلت نیز متوقف خواهد شد.
امروز آخرین روز تولید گوشی در کارخانه های «ال جی» بود

کارخانه ال جی الکترونیکس در ویتنام که اغلب گوشی‌های ال جی در آنجا ساخته می‌شوند، از این پس به تولید لوازم خانگی خواهد پرداخت. ال جی پیش از این بخشی از ظرفیت تولید این کارخانه به لوازم خانگی تبدیل کرده بود تا کارگرانی را که به واسطه توقف تولید گوشی کار خود را از دست می‌دهند، مشغول کند. باقی کارگران هم تا پایان ماه ژوئیه یعنی تا دو ماه دیگر تعیین تکلیف خواهند شد.

ال جی وعده داده که تا مدتی به پشتیبانی از دستگاه‌های موجود خود ادامه دهد. به عنوان مثال، گوشی‌ها و تبلت‌های رده بالا سه سال پشتیبانی نرم افزاری دریافت خواهند کرد و بنابراین، برخی مدل‌ها حتی به اندروید 13 نیز ارتقاء خواهند یافت. در ضمن، حتی با وجود توقف خطوط تولید، خریداران گوشی‌های این شرکت به مدت 4 سال از تاریخ تولید، خدمات پس از فروش دریافت خواهند کرد.

در همین حال، از کره خبر می‌رسد که شعبه اپل در این کشور تصمیم گرفته یک طرح ویژه برای تعویض گوشی‌های ال جی با آیفون 12 و 12 مینی آغاز کند! در این طرح، دارندگان گوشی‌های 4G یا 5G ال جی که حداقل یک ماه از گوشی خود استفاده کرده‌اند، می‌توانند با پرداخت چیزی در حدود 135 دلار یک آیفون 12 یا 12 مینی تحویل بگیرند.

ال جی در حال حاضر یکی از برترین تولید کنندگان لوازم خانگی دنیاست و با تغییر کاربری خطوط تولید گوشی به لوازم خانگی، می‌تواند جایگاه خود را در این حوزه بسیار مستحکم‌تر کند.این کارخانه که در شهر هایفونگ واقع شده، از سال 2015 تأسیس شده و علاوه بر گوشی تلفن همراه، تلویزیون و لوازم خانگی نیز تولید می‌کند. همچنین، شرکت‌های خواهر LG Innotek و LG Display هم در این مکان اقدام به تولید ماژول‌های دوربین و نمایشگر می‌کنند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ال جی , گوشی هوشمند , قیمت گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: